22.01.2016

Liebster Blog Award!!!

WOW! Naprawdę się nie spodziewałam tych nominacji! Dziękuję Alice Herondale i
Julia Dudek które prowadzą blog Jace i Clary - Anielka Miłość   oraz jestem wdzięczna 
Córka Lilith i Córka Razjela bęące administratorkami bloga Zaczarowana Aileen. Naprawdę bardzo wam dziękuję!

Dla przypomnienia:  Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.



Pytania od  Alice Herondale i Julia Dudek:


1. Ulubiona piosenka z soundtracka filmu The Mortal Instruments : City of Bones
Demi Lovato - Heart By Heart

 2. Ulubiony cytat
"Jeśli chce się być szczęśli­wym,
  nie wol­no gme­rać w pamięci."

Ciężko było mi wybrać ulubiony cytat, bo jest ich cała masa, więc napisałam pierwszy, jaki przyszedł mi do głowy z chmary ulubionych.
                                                 

3. Motto życiowe
Carpe die

4. Hobby poza blogowaniem
Lubię robić szablony na bloga.

5. Co robisz, gdy nie masz pomysłu na posta ?
Czytam, oglądam filmy lub spędzam czas z przyjaciółkami.

6. Ulubiony piosenkarz, zespół, piosenkarka
Tak szczepże to chyba Demi Lovato.

7. Ulubiony przedmiot w szkole
Naprawdę nie wiem. Nie zastanawiałam się nad tym.

8. Z jaka postacią z DA się utożsamiasz.
Uuu! Trudne pytanie! Chyba z każdą po trochu.




Pytania od Córka Lilith i Córka Razjela:


1. Czy lubisz zwierzęta?
Jasne! Chociaż mam alergię na sierść. ;(

2. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Taka sama odpowiedź jak powyżej! 

3. Jaki rodzaj książek najbardziej lubisz?
Przygodowe, romanse i lekką mieszankę z fantastyką. 

4. Twój ulubiony kolor?
Fioletowy, czarny i czerwony!


5. Masz rodzeństwo? Jeśli tak to jak się nazywają?
Mam brata Rafała. 

6. Co najbardziej lubisz jeść?
Surówkę z rukolą i mozzarellą. 

7. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Taka sama odpowiedź jak powyżej! 

8. Jaką miałeś/aś największą wtopę w życiu?
Kurczę nie mam pojęcia! Ale na pewno coś jest! 



Pytania ode mnie! 

1. Ile masz lat?
2. Ile blogów masz?
3. Do której klasy chodzisz?
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
5. Co obecnie czytasz? 
6. Masz ulubiony zespół muzyczny?
7. Kim chciał/a byś być w przyszłości?
8. Jaki jest twój ulubiony owoc?
9. Czego nienawidzisz najbardziej?
10. Masz motto życiowe?
11. Jest coś, czego nie lubiłeś/aś i zmieniłeś/aś zdanie do tego? Jeśli tak to co? 


Nominuję: 




ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ JESZCZE DZISIAJ! 
 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. Odpowiedziałam już na pytania.
    http://anna-bane-lightwood.blogspot.com/p/blog-page_29.html
    I dziękuję za to, że ktoś to czyta ^^
    Ann

    OdpowiedzUsuń