12.03.2015

Liebster Blog Award




Liebster Blog Award


WOW!!! Nie mogę uwierzyć. To już kolejna nominacja do Liebster blog Award. Nawet nie wiem co powiedzieć. Jestem tym bardzo mile zaskoczona. Chciałabym za nominację podziękować Wikaa Herondale autorce blogu: ,,Miłość nie określa się moralnością, czy też nie, miłość po prostu jest-Dary Anioła".

Dla przypomnienia:  Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.



Pytania Wikaa Herondale:


1. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
 - Czarny, fioletowy, czerwony, bordowy i złoty. 

2. Jak się nazywa twoja ulubiona książka ?
- To jest ciężki wybór, nie mam jednej ulubionej książki tylko całą stertę.
„Dary Anioła”
„Trylogia Czasu”
„Selekcja”
„Niezgodna”
„Kroniki Obdarzonych”
„Trylogia Cieni”
„Klątwa Tygrysa”
Jest jeszcze więcej, ale te najbardziej lubię i nie umiem wybrać.  

3. Jakiej słuchasz muzyki ?
- Tylko tego, co wpadnie mi w ucho. ; -D

4. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
- Zawsze chciałam być pisarką...

5. Jakie jest twoje marzenie ?
- Szczerze nie wiem, ale może odnieść kiedyś sukces.  

6. Co cię nakłoniło do założenia bloga ?
- Masa pomysłów siedząca mi w głowie.

7. Książka czy film ?
- Zdecydowanie książka. 

8. Jaki jest twój ulubiony cytat ?
- Cóż to dość ciężkie pytanie, bo ich jest tak, wiele nie umiałabym wybrać.

9. Czym kierujesz się w życiu ?
- Na pewno sercem.

10. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
- Pisać i czytać. Jestem książkoholiczką.

11. Kto jest twoim ulubionym pisarzem lub pisarką ?
- Znów kolejne ciężkie pytanie. Nie mam jednego ulubionego autora, lecz kilka.
Cassandra Clare
Kiera Cass
Kerstin Gier
Veronica Roth
Suzanne Collins
Stephenie Meyer



Moje pytania: 

1.  Dlaczego zaczęłaś/eś pisać?
2.  Dlaczego akurat ta tematyka?
3. Jaki jest twój ulubiony film?
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
6. Jaki/ jaka jest twój ulubiony pisarz/ pisarka?
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
8. Co wybierasz: prawdziwa miłość czy życie w dostatku?
9. Dobra książka czy ploteczki z koleżankami?
10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
11. Czym kierujesz się w życiu?


Nominuję:

  1. 13 - szczęśliwa liczba. Czy dla bohaterów trylogii czasu też będzie szczęśliwa?
  2. Co będzie dalej? - Trylogia Czasu
  3. Jak można ich nie kochać... Dary Anioła dalsza opowieść
  4. Miasto cieni
  5. Miłość, zwycięża największe zło.
  6. Dary Anioła - Opowiadania
  7. Dary Anioła - "Miłość czyni nas kłamcami"
  8. "Bo kochać to niszczyć..."
  9. Miłość nie jest słabością. Miłość jest siłą.
  10. Dary Anioła - Pakt z diabłem
  11. Dary Anioła-Inna Historia


Rozdział pojawi się jutro lub w weekend!!!
Postaram się go dodać jak najszybciej. Wiecie szkoła, testy i w ogolę. Czasem bywa naprawdę masakryczne.

2 komentarze:

  1. Bardzo ci dziękuję za nominację, ale mam pytanie. Gdzie mam odpowiedzieć na te pytania>

    OdpowiedzUsuń