16.03.2015

Liebster Blog Award!!!



Nie wieżę!!! To już kolejna nominacja do Libster Blog Award!!! Normalnie brak mi słów. jestem bardzo wdzięczna  Veronice Hunter ( LINK NA BLOGA) za tą nominację!!!

Dla przypomnienia:  Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.


Pytania od Veronice:

1. Twoja ulubiona książka ?
- To jest ciężki wybór, nie mam jednej ulubionej książki tylko całą stertę.
„Dary Anioła”
„Trylogia Czasu”
„Selekcja”
„Niezgodna”
„Kroniki Obdarzonych”
„Trylogia Cieni”
„Klątwa Tygrysa”
,,Miasto nieśmiertelnych"
Jest jeszcze więcej, ale te najbardziej lubię i nie umiem wybrać.

2. Ulubiona postać ?
- Dlaczego takie trudne pytanie?! Nie mam jednej ulubionej postaci tylko całe dziesiątki. Nie umiem wybrać. W każdej książce ktoś zdobywa moją sympatię i pojawia się na liście.

3. Jabłko czy banan ?
- Jabłko.

4. 100 zł czy dwie książki z księgarni ?
- Książki. Jestem książkoholiczką. ;-D

5. Co robisz w wolnym czasie ?
- Piszę, czytam i czasami słucham muzyki.

6. Lubisz swoje życie ?
- Jasne! A czemu nie?

7. Co byś chciał/a w sobie zmienić ?
- Raczej nic.

8. Twoje ulubione lody ?
- Cytrynowe i limonko we.

9. Jaki gatunek książek lubisz ?
- Różnie ale jednak przeważają młodzieżowe.

10. Czemu ta tematyka bloga ?
- Cóż, lubię DA. Po przeczytaniu książek i kilu ff wpadłam na swój pomysł.

11. Róża czy lilia ?
- Róża.


Moje pytania:

  1.  Dlaczego taka tematyka bloga? 
  2. Ciasteczko czy babeczka?
  3. Jaki jest twój ulubiony owoc?
  4. Co cię skłoniło do założenia bloga?
  5. Jaki jest twój ulubiony lub ulubiona gwiazda muzyczna? 
  6. Dobra komedia czy horror?
  7. Pies czy kot? 
  8. Jakie jest twoje ulubione zwierzę? 
  9. Długopis i kartka czy komputer?
  10. Biały czy czarny? Zło czy dobro? Miłość czy nienawiść? 
  11. Prawdziwa miłość czy bogactwo?

Moje nominację: 



2 komentarze:

  1. Gratuluje i czekam na next xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz nominację do LBA koleżanko :) - http://daryaniola-innahistoria.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-arward.html

    OdpowiedzUsuń