23.03.2015

♥ Liebster Blog Award!!! ♥



Dziękuję za te nominacje  Saba Pl.Jestem jej wdzięczna za to.

Dla przypomnienia: Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.


Pytania od Saby Pl:

1.Kto jest twoja idolką z bloggerów?
-Mmmm ciężkie pytanie. Jest wiele  blogerów których lubię np.:
  •  Veronica Hunter 
  •  Wiktoria Roczkowska
  •  Justyna Majkowska
  • Cassandra Follow
  • LadySheeran
  • Paulina Hunter 
  • Wera Ala
  • Clary Herondale  
Jest ich jeszcze kilku. 

2.Dlaczego założyłaś bloga?
- Ponieważ kocham pisać i miałam mnóstwo pomysłów na nową historię z Clary i Jace'em. 

3.Ulubione książki.
Kolejna zabijające pytanie! Nie mam jednej ulubionej tylko całą stertę, ale wymienię tylko kilka.
♥ „Dary Anioła”
♥ „Trylogia Czasu”
♥ „Selekcja”
♥ „Niezgodna”
♥ „Kroniki Obdarzonych”
♥ „Trylogia Cieni”
♥ „Klątwa Tygrysa”
♥,, Immortal City”
♥ ,, Klątwa Tygrysa''

4.Czy kiedyś miałaś przykrą sytuację ze swoim blogiem?
- Raczej nie. 

5.Skąd bierzesz inspirację do rozdziałów?
- Jakoś tak samo mi przychodzi do głowy. 

6.Wolałabyś Kota czy żółwia?
-  Żółwia bo mam alergię na sierść. 

7.Ulubiony kolor?
-  Zdecydowanie czarny, fioletowy, czerwony, złoty i turkusowy.

8.Czy miałaś kidyś prawdziwą miłość?
- Niestety nie. ;-(


Moje nominacje: 



Moje pytania:

  1. Dlaczego taka tematyka bloga?
  2. Jakie są twoje ulubione lody?
  3. Masz jakieś ulubione zwierze (EGZOTYCZNE)?
  4. Jak by wszystkie książki były rzeczywistością to, do jakiej grupy byś chciał/ chciała należeć?
  5. Jaki jest twój ulubiony film?
  6. Bogactwo czy prawdziwa miłość?
  7. Co robisz w wolnym zasie?
  8. Truskawki czy maliny?
  9. Biały czy czarny?
  10. Dobra książka czy ploteczki z przyjaciółkami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz